Regler for bruk av gjesterommet

  1. Leie av rommet gjøres via hjemmesiden vår her.

Dato/døgn oppgis og betales på forhånd. Det kan maksimalt leies 5 døgn sammenhengende. Kan utvides om ingen andre reserverer rommet.

  1. Kun sameiere kan leie rommet til sine gjester. Sameier som leier har også ansvar for rommet i leieperioden. Skader m.m. meldes fra om til sameiet v/styreleder. Eventuelle kostnader for utbedring belastes leier.
  2. Leien settes til kr 500,- pr døgn. Leietiden starter kl. 1400 første dag og skal senest forlates ryddet og rengjort kl. 1200 siste leie dag.
  3. Nøkkel til rommet er i nøkkelboks ved dør til rommet. Kode til nøkkelboks fås ved henvendelse til styreleder/vaktmester. Nøkkel plasseres i nøkkelboks etter endt leieperiode.
  4. Leier er ansvarlig for at rommet ryddes og rengjøres etter bruk. Dersom dette ikke blir gjort vil sameiet sørge for rengjøring på leietagers regning. Kostnad for rengjøring er kr 500,-. Ved gjentatte brudd, kan vedkommende sameier nektes å leie.
  5. Røyking forbudt. Bruk av bart lys på eget ansvar.
  6. Dynetrekk, laken og håndkle holdes av leier og SKAL benyttes.

Dyner og puter samt toalettpapir og rengjørings utsyr samt vaskemiddel er på rommet.

  1. Det skal være stille i tidsrommet kl. 23:00 – 08:00
  2. Utleien / bruken av rommet styres av to personer og det er en kalender på våre hjemmesider som viser når rommet er tilgjengelig.